İlan Detayı

REF: MDS-24-07

Konum: Konya

Yayınlama Tarihi: 13.02.2024

Departman: Meram Elektrik Dağıtım A.Ş.

  ALARKO Şirketler Topluluğu Enerji Grubuna bağlı Konya Meram Elektrik Dağıtım A.Ş. (MEDAŞ), Satınalma ve        Sözleşme Yönetimi Müdürlüğü' nde görev almak üzere aşağıdaki özelliklere sahip ‘SATINALMA VE SÖLEŞME      YÖNETİMİ MÜHENDİSİ’ aranmaktadır.

  GENEL NİTELİKLER

  • Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun,   
  • MS Office (Word, Excel ve PowerPoint) programlarını etkin şekilde kullanabilen,
  • Analitik ve sayısal analiz yönü güçlü, istatistiksel veri oluşturma ve raporlama yetkinliklerine sahip,
  • Problem çözme konusunda yetkin,    
  • Teknolojiyi ve yenilikleri yakından takip eden, öğrenmeye ve gelişmeye açık,
  • İş etüdü ve süreç iyileştirme çalışmalarında bilgisi olan,
  • B sınıfı sürücü belgesine sahip, aktif olarak araç kullanabilen,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
  • Konya 'da ikamet eden ya da edebilecek.

   İŞ TANIMI

  • Satın alma üzerine teklif almak,
  • Şirkette satın alınması onaylanan girdilerin hem kalite hem de fiyata uygun olarak satın alınmasını sağlamak,
  • Satın alma sağlanabilecek muhtemel tedarikçileri belirlemek,
  • Farklı birimlerden gelen satın alma taleplerini karşılamak, karşılanmasını sağlamak,
  • Yüklenici üzerinde performans değerlendirmesi yapmak,
  • Yaptığı işlerle ilgili gerekli kayıtların oluşturulmasını sağlamak,
  • Kayıtları muhafaza etmek,
  • Şirket adına hazırlanmış tüm sözleşmeleri incelemek ve düzeltmeleri yapmak ya da önermek,
  • Sözleşme eklerinde olması gereken (imza sirküleri ve Ticaret Sicil gazetesi gibi) belgeleri kontrol etmek, hazırlamak,
  • Sözleşmelerin imza aşamasında bulunmak ve gerekli tüm yasal kontrolleri yapmak,
  • İş süreçlerinin mevcut durumunu değerlendirmek ve gereksinimleri belirlemek,
  • Süreç haritaları, proje planları, iş akış şemaları ve diğer ilgili tüm belgeleri hazırlamak,
  • Süreç iyileştirme ve geliştirme projelerini hazırlamak ve raporlamak.