Alarko Carrier, Üst Üste 3. Kez İklimlendirme Sektörünün En İtibarlı Markası Seçildi
Alarko Carrier, bu yıl dördüncü kez gerçekleştirilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde, 12 ilde toplam 1.200 kişiyle yapılan görüşme sonucunda iklimlendirme sektörünün en itibarlı markası seçildi.
Marketing Türkiye dergisi ve Akademetre işbirliğiyle düzenlenen, 46 farklı kategoride şirketlerin itibar ve marka performans ölçümü endeksinin hazırlandığı çalışmada; Alarko Carrier, İklimlendirme Sektörü kategorisinde üst üste 3. kez “Yılın En İtibarlısı” ödülüne layık görüldü. 5 Ocak’ta gerçekleştirilen ödül törenine, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hırant Kalataş, Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hüdai Öztürk ve İstanbul Satış Müdürü Koray Fedar katıldı.
Törende, markaların tanıtım ve iletişim çalışmalarına destek veren reklam, halkla ilişkiler ve dijital iletişim ajanslarının temsilcileri de yer aldı.
Konuyla ilgili bilgi veren Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hırant Kalataş, “Alarko Carrier olarak, Türkiye genelinde yapılan, saha çalışması yüz yüze gerçekleştirilen araştırma sonucunda, iklimlendirme kategorisinde üst üste 3. kez “Yılın En İtibarlısı” ödülünü almaya hak kazandık. Halkın görüşleri doğrultusunda sonuçlanan bu araştırmada, bir kez daha sektörümüzün en itibarlı markası olarak seçilmekten mutluluk duyuyoruz. Ar-Ge yatırımlarımızla birlikte, her geçen gün daha da geliştirdiğimiz ürün ailemizle sektörde önemli bir yer edinmeye devam edeceğiz. Alarko Carrier’a bu başarıyı layık gören tüm halkımıza teşekkür ediyor ve markamızı bu araştırmada liderliğe taşımak için emek veren tüm çalışanlarımızı gönülden kutluyorum.” dedi.