Toshiba, İklimlendirme Sektörünün “En Cool Markası” Seçildi


Toshiba, pazarlama dünyasının önemli yayınlarından Marketing Türkiye için Roamler Türkiye tarafından bu yıl dördüncüsü yapılan “Cool Markalar Araştırması” sonucunda iklimlendirme sektörünün “En Cool Markası” seçildi. 30’a yakın kategoride, halk jürisi tarafından belirlenen 2018’in en cool markaları, 19 Ekim’de Fairmont Otel’de bu yıl ilki düzenlenen “Cool Gece”de ödüllerine kavuştu.

Türkiye’de iklimlendirme alanındaki faaliyetleri, sektörün lider markalarından Alarko Carrier tarafından yürütülen Toshiba, pazara sunduğu yenilikçi, çevreci ve tasarruflu ürünleriyle tüketicilerin beğenisini topluyor. Toshiba multi sistem klimalardaki ileri teknoloji, optimum performans sunarak, yaşam kalitesini iyileştiriyor.

Araştırmanın Metodolojisi:
Araştırma; Roamler Türkiye tarafından 25 Haziran-10 Ağustos 2018 tarihleri arasında Roamler Türkiye mobil uygulaması üzerinde, crowdsourcing yöntemiyle gerçekleştirildi.
Türkiye temsili 12 bölgeden, yüzde 50 kadın, yüzde 50 erkek 750 Roamler kullanıcısına, kategori bağımsız olarak ve kategori bazında “en cool” buldukları marka soruldu. Tüketiciler en cool buldukları “bir” markayı cevap olarak belirledi.

Toshiba, İklimlendirme Sektörünün “En Cool Markası” Seçildi

Son Haberler

Tarımda Hedef Büyüten Alarko’dan Kazakistan’da Dev Sera Yatırımı
07.8.2025

Tarımda Hedef Büyüten Alarko’dan Kazakistan’da Dev Sera Yatırımı

Alarko Holding ve İKSV “Sanata İlk Adım” Projesiyle Çocukları ve Gençleri Sanatın Farklı Disiplinleriyle Buluşturuyor
22.7.2025

Alarko Holding ve İKSV “Sanata İlk Adım” Projesiyle Çocukları ve Gençleri Sanatın Farklı Disiplinleriyle Buluşturuyor

Alarko Holding, “Pozitif Etki: Yeşil Yaka” Programıyla Sürdürülebilirlik Yetkinliklerine Yatırım Yapıyor
23.6.2025

Alarko Holding, “Pozitif Etki: Yeşil Yaka” Programıyla Sürdürülebilirlik Yetkinliklerine Yatırım Yapıyor