Toshiba, İklimlendirme Sektörünün “En Cool Markası” Seçildi


Toshiba, pazarlama dünyasının önemli yayınlarından Marketing Türkiye için Roamler Türkiye tarafından bu yıl dördüncüsü yapılan “Cool Markalar Araştırması” sonucunda iklimlendirme sektörünün “En Cool Markası” seçildi. 30’a yakın kategoride, halk jürisi tarafından belirlenen 2018’in en cool markaları, 19 Ekim’de Fairmont Otel’de bu yıl ilki düzenlenen “Cool Gece”de ödüllerine kavuştu.

Türkiye’de iklimlendirme alanındaki faaliyetleri, sektörün lider markalarından Alarko Carrier tarafından yürütülen Toshiba, pazara sunduğu yenilikçi, çevreci ve tasarruflu ürünleriyle tüketicilerin beğenisini topluyor. Toshiba multi sistem klimalardaki ileri teknoloji, optimum performans sunarak, yaşam kalitesini iyileştiriyor.

Araştırmanın Metodolojisi:
Araştırma; Roamler Türkiye tarafından 25 Haziran-10 Ağustos 2018 tarihleri arasında Roamler Türkiye mobil uygulaması üzerinde, crowdsourcing yöntemiyle gerçekleştirildi.
Türkiye temsili 12 bölgeden, yüzde 50 kadın, yüzde 50 erkek 750 Roamler kullanıcısına, kategori bağımsız olarak ve kategori bazında “en cool” buldukları marka soruldu. Tüketiciler en cool buldukları “bir” markayı cevap olarak belirledi.

Toshiba, İklimlendirme Sektörünün “En Cool Markası” Seçildi

Son Haberler

Alarko Şirketler Topluluğu CEO’muz Sn. Ümit Nuri Yıldız, Türkiye’nin Sürdürülebilirlik Liderleri Listesinde Yer Aldı
18.3.2025

Alarko Şirketler Topluluğu CEO’muz Sn. Ümit Nuri Yıldız, Türkiye’nin Sürdürülebilirlik Liderleri Listesinde Yer Aldı

Alarko Holding, Dünya Kadınlar Günü’nü Hibe Desteği Sunduğu Kadın Girişimcilerle Kutladı
13.3.2025

Alarko Holding, Dünya Kadınlar Günü’nü Hibe Desteği Sunduğu Kadın Girişimcilerle Kutladı

Alarko, Sorumlu İletişim Politikasını Yayımlayarak Öncü Bi̇r Adım Daha Attı
12.3.2025

Alarko, Sorumlu İletişim Politikasını Yayımlayarak Öncü Bi̇r Adım Daha Attı